Ultimele Filme :

Introdu adresa de email şi vei primi zilnic toate filmele gratuite ce vor fi apărea pe HDfilmebune.co.:

”go"
.

Power Sezonul 2 Online Subtitrat 720 HD

 
James "Ghost" Sf. Patrick, un New York, proprietar de club de noapte bogat care le are pe toate, de catering pentru a orașului elită și visează mare, trăiește o viață dublă ca un lord al drogurilor.

Power 2015 Sezonul 2 Ep 1 Consequences
Eng

Power 2015 Sezonul 2 Ep 2 No Friends on the Street

Power 2015 Sezonul 2 Ep 3 Like We're Any Other Couple

Power 2015 Sezonul 2 Ep 4 You're the Only Person I Can Trust

Power 2015 Sezonul 2 Ep 5 Who You Are and Who You Want to Be

Power 2015 Sezonul 2 Ep 6 Why Her?

Power 2015 Sezonul 2 Ep 7 You're Not the Man

Power 2015 Sezonul 2 Ep 8 Three Moves Ahead

Power 2015 Sezonul 2 Ep 9 Time's Up

Power 2015 Sezonul 2 Ep 10 Ghost Is Dead

Sfarsit de Sezon

#Power 2014 2014 1Sezon - 2015 2Sezon  & 


James "Ghost" St. Patrick, a wealthy New York night club owner who has it all, catering for the city's elite and dreaming big, lives a double life as a drug kingpin...Info

Power
Actori:50 Cent, Diane Neal, Omari Hardwick, Dominic Colon, Luis Antonio Ramos
Anul:2014
Gen:Crima, Drama
Power (2014) on IMDb
Distribuie si la prieteni: :

Posta un commento

 
FilmeBuneSubtitrate : Home Page Film | Film Musica Videoclip | Mondo in Tempo Reale
Copyright © 2014. HDfilmebunesub Stiri - All Rights Reserved
Created by Sandu.T It-Ro Dmca
Filme si Seriale in HD subtitrate cele mai noi. Copyright
2014 © HDfilmebunesub.com Speed Test I Google Chrome I Mozilla Firefox I Opera I Flash Player I Codec Audio I | Site-ul www.filmebunesub.com acum e: www.HDfilmebunesub.com